Tko smo?

         
 

S više od 340 trgovina i portfolijom koji obuhvaća više od 80 svjetski poznatih robnih marki Sportina Group pripada najvećim trgovcima modnih proizvoda na prostoru jugoistočne Europe. Sportina Group nije prepoznatljivo ime samo u Hrvatskoj, već i u Austriji, Sloveniji, Italiji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Romuniji, Makedoniji, Crnoj Gori i na Kosovu. Sportina d.o.o. na tržištu Hrvatske predstavlja jednu od vodećih kompanija za trgovinu odjećom i obućom s više od 80 prodavaonica u najvećim gradovima: Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci, Zadru, Šibeniku...

Među robnim markama koje Sportina Group prodaje ili distribuira na domaćem i regionalnom tržištu nalaze se cijenjena imena svijeta mode kao što su: Emporio Armani, Armani Exchange, Burberry, Dsquared2, BOSS, Just Cavalli, Antony Morato itd. Zastupamo i modne brendove srednjeg cjenovnog razreda među kojima ponajprije treba spomenuti robne marke Morgan, EspritTom Tailor, Bata, Vero Moda, ONLY, Orsay, Jack & Jones, Marx, i druge.

     
         
      Uz to što je franšizni predstavnik svjetski poznatih robnih marki, Sportina Group posljednjih godina uspješno razvija i vlastite razvojne (multibrand) prodajne koncepte među kojima se izdvajaju trgovine XYZ-a (www.xyz-stores.com) odnosno Sportina trgovine. Takva prodajna mjesta krasi bogata paleta originalnih prodajnih ideja.
U XYZ poslovnicama na raspolaganju je ponuda najprestižnijih modnih dizajnera. Za XYZ trgovine koje posluju u prijestolnicama regije uz ostale originalne i inovativne pristupe prodaji karakteristična je i veličina - prostiru se na više od 2000 kvadratnih metara. Prodajni koncept Sportina trgovina razvijamo u regiji već neko vrijeme. Naša je namjera da se u svijesti potrošača trgovina Sportina pozicionira kao dinamični tip trgovine široke i raznovrsne ponude. U Sportina trgovinama u Hrvatskoj (nalaze su u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci) zastupljena je kombinacija robnih marki urbane mode kao što su: Fracomina, Esprit, Morgan, Tom Tailor, Jack & Jones, Vero Moda, Marx i mnogi drugi.
 
 

 

         
 

Naša vizija

Sportina Group svoju viziju zasniva na kreiranju ponude za potpuni životni stil. To se odražava kako na ponudu kolekcija modnih robnih marki, tako i u ugostiteljstvu i turizmu. Slogan »Svijet u stilu« našu viziju predstavlja u potpunosti. Kompanija Sportina Group svoje uspjehe postiže predanim radom više od dvije tisuće djelatnika, promišljenim biranjem najuspješnijih robnih marki i investicijama u najbolje lokacije s najsuvremenijom opremom. Samo tako omogućujemo da kupnja bude jedinstven doživljaj.

 

Naša misija

Misija kompanije je modu približiti svakom kupcu. Trendovima svjetskih metropola, dizajnerskom modom i robnim markama takozvane high street mode kompanija Sportina Group omogućuje kupcima da kreiraju vlastiti stil odijevanja.
Dugogodišnje iskustvo, širok izbor robnih marki svih cjenovnih razreda, odanost modnoj misiji, poznavanje specifičnosti lokalnih tržišta, samo su neki od razloga zbog kojih nam naši kupci svakodnevno ukazuju povjerenje.

 

 

     
  Uz prodaju tekstila bavimo se i turizmom. Naši hoteli se nalaze na Bledu, u gradu u kojem je prvom otvorenom trgovinom prije više od 20 godina počela priča o Sportininom uspješnom razvoju. U našem vlasništvu su Vila Prešeren (na odličnoj poziciji – na obali Bledskog jezera), hotel Krim (jedan od turističkih objekata s najvećim smještajnim kapacitetima na Bledu), hotel Ribno (u idiličnom selu Ribno u blizini Bleda) i Vila Viktorija (hostel), koja je od Bledskog jezera udaljena samo 20 metara. Svi spomenuti turistički objekti obraćaju se različitim tipovima gostiju te uspješno nadopunjuju turističku ponudu Sportine Group i Bleda.
> www.sportina-turizem.si
 

 


 
   
  Američka multinacionalna kompanija Burger King i bečki lanac kafeterija Coffeeshop su nam, na tržištima na kojima smo prisutni, povjerili razvoj svojih brendova. Primjenjujući visoke poslovne standarde naših cijenjenih partnera iz Amerike i Austrije svakodnevno povećavamo prepoznatljivost kao i kvalitetu usluga koje pružamo na regionalnim tržištima.  

 

  

         Dostignuća u 2016. godini:
 

2016. godine Sportina Group je ušla na tržište Italije.

2016. godine mreža prodajnih mjesta Sportina Groupe dobila je 25 novih trgovina. Na kraju 2016. ih je bilo ukupno 344.

Marx – vlastita modna marka Sportina Groupe dostigao je prodaju od 1 milijuna artikala po sezoni.

2016. godine otvorili smo prve samostalne trgovine Armani Exchange, Superdry, Esprit i Only u Zagrebu i regiji.

2016. godine otvorili prvu trgovinu (Sportina) u Istri.

2016. godine portfolio Sportina Groupe obogatio se novim modnim markama: Hogan, Gioseppo, Isabel Garcia, Herschel, Karl Lagerfeld,Canadian Classics.

2016. godine prodajni prostor Sportina Groupe dosegao je površinu od oko 80.000 kvadratnih metara.


         

 


Ponosni smo što smo cijenjeni regionalni trgovački lanac.